Sog'lom bo'lish - sizning sog'liqni saqlash g'amxo'rlik istayman

Hamma narsa oqadi, hamma narsa o'zgaradi. Va har yili sezilarli darajada. Zamonaviy shahar dwellers kerak emas, oldin kabi, katta instinkt, aniqligi, kuch va sabr-toqat bor. Texnologik yutuqlar o'z shartlari, shaxsning belgi o'zgartirish orqali aytib. Va hali har doim odamlar sog'lom bo'lish istayman.

Hamma narsa oqadi, hamma narsa o'zgaradi. Va har yili sezilarli darajada. Zamonaviy shahar dwellers kerak emas, oldin kabi, katta instinkt, aniqligi, kuch va sabr-toqat bor. Texnologik yutuqlar o'z shartlari, shaxsning belgi o'zgartirish orqali aytib. Va hali har doim odamlar sog'lom bo'lish istayman.

O'tgan idealizing holda, inson tanasi ham tan olishimizga to'g'ri keladi va ingeniously oddiy yaratilgan edi. Hech narsa keskin o'zgarishi ming yillar davomida, zarur emas edi. Jismoniy faoliyat jamiyat bilan rivojlantirish muhim darajada kamaydi va kuz davom etmoqda. Psixo-emotsional salbiy omillar oshdi ta'sir. Hujum "rezina" mahsulotlar, atrof-muhit contaminants va boshqa iflos aldagan. ostida birgamiz

Eng bir ko'z yumishga, deb aslida bilan xarakterlanadi, va shunday qilib, sog'liqni saqlash muammolarni ko'rish va hayot odatiy yo'l mavjud davom boshladi. Pripechet bo'lsa, tasodifiy sotib, va eng yaxshi, bir shifokor ko'rish uchun dori-darmon olish uchun boshlash.

Shu bilan bir vaqtda va ularning salomatligini saqlab yaxshilash, hayot birlikda tiklashga da shunday qiyin emas. Bilan bog'liq jismoniy komponent ishlar, birinchi navbatda, tananing jismoniy mashqlar, siz amalga oshirish nafas mashqlar, dam, to'g'ri dam olish, uyqu va ovqatlanish, tempering tana, olish, bartaraf qilish yomon odatlar va shaxsiy gigiena. Biz bu ro'yxatni ba'zi jihatlari qaraylik.

Tana mashqlar, birinchi navbatda tayanch-harakat tizimini mustahkamlash o'z ichiga oladi. Umurtqa qulay yurish, sakrash va ishlatish imkonini beradi noyob tuzilma hisoblanadi. Uning davlat boshlab asosan bizning sog'liqni saqlash bog'liq (eng odamlar haqida orqa og'riq va kuzatuvchi muammolar bilmayman). Bu qattiq ustun biz slouch, o'tirib qachon u kabi yoki egri, noto'g'ri bajarish vazn yolg'on emas. Umurtqa yordam berish uchun to'g'ri xatti-kerak bo'lsa, u holda bo'lishi mumkin, muntazam mashqlar muskullar sizning xatti-xolding mustahkamlash, moslashuvchan va bo'g'inlar harakatchanlik ishlab chiqish va amalga oshirish bo'ladi. Mutaxassislar, shuningdek, xatti-psixologik jihatlari slouch agar bir xor kompleksi bo'lsa, () beriladi.

Biz tez-tez, to'g'ri nafas olish muhimligini tushunib emas. O'zingiz va nafas, asosan yuzaki, onda-sonda, va tananing o'sha qismlari emas, balki nafas. Ya'ni, nafas tana va psixo-emotsional holatini ta'sir qilishi mumkin, deb mexanizmi hisoblanadi. Tabiatning tabiiy va chuqur nafas emas, balki sayoz, bir tartibsizlik, bir oz o'layotgan soqchilik o'xshash bor. Mashqlar ketma-ket siz to'g'ri nafas turli xil master, katta hayot sifatini yaxshilash shunday qilish uchun imkon beradi. Bu jarayon tabiiy va aniq bo'lishi kerak. Toza havoda yuradi haqida unutmang, ko'pincha tumani havalandırın. Og'zidan bir qancha faqat nafas kerak.

Qanday yaxshi o'rganish stress va taranglikni, jarayon, hamma emas, balki o'zlashtirilgan teskari to'planishi. Oxirida psixosomatik kasalliklar, bir butun shamlardan, biz bor. Bu tana va yurak indivisible tizimini ifodalaydi, deb aslida tufaylidir. Nafrat, umidsizlik, mushak tarangligi jahl javob. Yengillik uchun mashqlar dam olish yordam berish uchun, tinch bo'lishi uchun, mushak xalos.

Faqat har bir shaxsiy munosabatlar dam olish va uyqu. Shunday bo'lsa-da, ko'proq va ko'proq odamlar ish yoki kun davomida kecha va qiziqarli bo'lgan yarim uxlab, o'zingizga qahva yoki energiya ichimliklar kunlik doz to'ldirish bor. Yotishdan 12 GACHA 10 emasman dan tavsiya etiladi. Tanasi yaxshi dam olish va dam bu vaqtda edi. Yaxshi uyqu uchun 10-15 daqiqa yurish va bir gul yotoq yoki kompyuter klubi kabi bo'lishi kerak emas, qaysi bedroom, havalandırın borishdan oldin. Bir soat uyqu, yaxshi asal bilan iliq sut, bir qoshiq ichish uchun u oldin yeyish tavsiya etilmaydi. Bundan tashqari, hech kim hukmronlik davlati paydo: "eng yaxshi dam olish faoliyatining o'zgarishi" va o'yin-kulgi emas, balki bir o'rinbosar.

Oilaviy tibbiyot markazi mutaxassislari dan batafsil maslahat olish: ru.centrmed.com

Переведено сервисом «Яндекс.Переводчик»

Fikr qoldirish

Baho:
              
Yozuv

Ismingiz
Fikr-mulohazangiz moderator tekshiruvidan so'ng nashr etiladi